dan före dopparedan :D

jäklar, imorgon smäller det ! har ingen aning om vad jag kommer få i julklapp eftersom jag inte önskat mig ngt, eftersom jag har haft fullt upp att tänka på alla andra och köpa julklappar till dom :P 

när moster E kom hit i söndags bjöd jag henne på en "slibbig´drink" som hon uttryckte dig och sen kunde jag inte hålla mig för att låta min dyr skumpa bli öppnad. så den var uppdrucken också..

igår åt jag och moster E ostbricka som jag fick i julklapp från jobbet och några glas vin ( och tittade på barnhemmet)  vart besviken på den filmen. alla säger att den är så bra men det hände ju aldrig ngt i den..

det är trevligt att ha moster E här så man får umgås lite med henne. händer allt för sällan.

ikväll blir det hårfärgning på moi  och troligtvis en julrulle att titta på så julkänslan som jag hade i november kommer tillbaka.

kommer kort sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0