...

onsdag igen. varit på skolan och haft praktiska övningar på det vi gjort tidigare så det ska fastna i dumburken a.k.a hjärnan. gjort kapillärprover ( stick i fringret) och sen har typ 7 personer tagit blodtrycket på mig idag som träning så man var lagomt mör i armen efter det.. sa ifrån dom 2 sista. ville inge mer.

 så har jag tagit fram granen idag och klätt den. ja jag vet, lite tidigt men jag har väntat ända sen i november!

imorgon ska jag hjälpa mamma lite att fixa och dona. jag hoppas jag får sova lite iaf. är sjukt trött och det är bara onsdag .

har inte hänt ngt annat vettigt. jag lever ett tråkigt liv. nu ska jag fortsätta titta på förlossningskliniken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0