jul mys

idag har min lillebror och hans tjej och min lillasyster varit här och julbakat med mig. vi gjorde lussebullar och pepparkakor:) men  lillebror satt mest och spelade ps2.  sen vart det lite chokladsnitt också så man har har bjuda på nå mer till kaffet när an får främmande.

har fortfarande inte ringt pappa. tror jag väntar med det. har inge stööre förväntningar på han direkt.  kommer säkert att rinna ut i sanden och så var det med den kontakten då.

igår bjöd jag även lillebror, hans tjej och lillasyter på middag så mamma slapp tänka på det eftersom dom skulle på hotellet och äta. vart bjuda av polar.  nästa helg är det min tur ;)  julbord! :D  medans mamma fick en tråkig köttbit:P


ne nu ska man väl återgå till att diska berget i mitt kök.. jissanes..



Kommentarer
Postat av: jeanette

Men det var väl du som skulle ringa upp? Gör du inte det rinner det säkert ut i sanden. Du lägger ju ödet i dina händer lite.

2008-12-11 @ 14:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0