living dead dolls

ehh.. har sett att det finns folk i usa som salmar på en dock-serie som heter living dead dolls. helt.. alltå. konstigt. vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig.  men iaf. finns en hemsk historia om varje docka om "hur den dog" och de har återuppstått. de levereras i en klädd kista ^^ alltså..   den här kanske inte såg så äckligt ut men finns dom som ser groteska ut. skulle inte vilja samla på dom och ha i mitt sovrum iaf...


funderra på att sätta upp julgranen.. jag kan inte vänta. det är ju faktiskt baar jul EN gång om året och ganska kort är den också...


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag skulle då verkligen inte vilja ha sådana dockor.

Dom ser ju skitläskiga ut!!

2008-12-10 @ 14:33:40
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0