min pappa

alltså jag kan inte förstå. igår hände något som jag egentligen aldrig kunnat drömma om. jag tar det från grund och botten. 

jag och min kära mor var och träffade hennes på morbror på campingen. ( han kommer hit ett par ggr om året)  och mormors bror berättar då att han jobbat med min far, och det har jag ju som vetat om.
min far som aldrig har velat haft kontakt med mig, bara trott att jag varit ute efter pengar när jag försökt  att ha kontakt med dom. aja tillbaka till händelsen.
mammas morbror har då talat om för min kära far att jag saknar honom osv osv tydligen.  och härom veckan så hade min far försökt att få tag på mig. sökt efter mig på internet, kollat hit och dit. ringt på mitt gamla nr. så mammas morbror ringer upp min far så att han kan få prata med mig. måste ha varit en av dom skummaste upplevelserna på länge. att få prata med min   pappa.  det kändes som om jag pratade med mig själv i telefon. pappa säger då: ring mig i morgon, jag vill hålla kontakten med dig.

jag vet inte om jag ska bli glad eller hur jag ska reagera. allt hat som man haft inom sig, varit så arg på pappa, för han har aldrig funnits där när man behövt han.  jag har fortfarande inte ringt. jag vet inte om jag vågar..  men ska nog ringa han sen ikväll.

fan vad skumt.   

Kommentarer
Postat av: jeanette

fan vad glad jag blir för din skull gumman!

2008-12-06 @ 17:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0