tillbaka i tiden

hittade massa gamla skivor med musik som jag lyssnade på när jag bodde i härnösand. massa minnen bara bubblade upp och kände att jag saknar alla mina vänner i härnösand :(  vart lite tårögd. hittade ju även minneskoret till min gamla ditigalkamera och titta igenom det igen. bilder från studenten, när jag och bea var skittrött en kväll och kluddade ner hennes kylskåp osv osv.  vill inte bo i härnösand igen men jag vill vara med alla mian vänner. var så roligt när jag var ner en helg i höstast men hann ju inte så mkt!  

har skickat julkort till mina käraste vänner i härnösand iaf, visa att jag tänker på dom.

ska snart ner till mamma och mikael. kristoffer ska fixa datorn.  ta en öl eller två.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0