hurvens!

vad kallt det är ute.  

hade tänkt köpa nattduksbord på ikea när jag ska ner dit men så fick jag mammaa gamla! :) jag hållt på måla om dom nu. färgen tar ju så lång tid innan man kan måla ett lager till.. 16 timmar.. men började igår och målat ett till lager idag.  dom blir vita och sen med lite guld/koppar detaljer på dom. ska lägga upp lite kort senare. 

Hade planerat att åka med mamma och mikael till ikea den 29e nov men så säger mamma idag att dom ska inte åka..
så jag och marie ska åka buss ner . vi har 2 eventuella platser. bussen var full från vilhemina. dom skulle kanske sätta in en extra buss. isf åker vi ner den 6e december och handlar lite julkappar både till oss själva och andra:P 

har redan hittat en sak som jag ska beställa till mamma i julklapp  ;) spec best. hehe. 


Känns som om man inte hinner med att leva... man går i skola, jobbar och försöker hinna med massa saker. fick frågan nu från en kompis " hur är det med dig ? :)  "  jag svarade "ja tror det är bra"  M säger "tror?"  jag: " ja jag hinner inte riktigt känna efter" 

man kanske ska stanna upp ett tag och verkligen känna efter. innan kroppen säger ifrån.. man ska lära sig av sina misstag.. jag vet.. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0