Jul i Kapernaum

någon som kommer ihåg den julkalendern? :)  den och mysteriet på greveholm kommer man ihåg så väl. satt på youtube och kollade på dom ett tag. vilket minne man har egentligen.  om jag räkna rätt så var jag 7år när jul i kapernaum var årets julkalender. 

tycker att julkalendrarna bara blir sämre och sämre. ( jo jag brukar ha tittat, inget jag skäms för:P )  visst att dom är för barn men handlingarna är inte samma som när man själv var liten. nu ryktas det om att julkalendern inte ens behöver handla om julen. om den inte handlar om julen så behöver man ju inte ens ha en julkalender då..

idag kanske det blir pepparkaksbakning:) får se hur det blir. om syter yster kommer förbi.

igår fick vi en utebelysning som hänger i olika etapper nästan om "istappar". testade att tända den igår och dt vart jättefint :)

ne nu ska jag spela lite the simpsons hit and run på ps2 ! :D

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Japp, sju år var vi när Jul i Kapernaum var julkalender :) det är ett tag sen :) måste försöka få tag i dom :)

2008-11-20 @ 21:27:44
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/
Postat av: Huvudbrydd

och jag minns med glädje -65 Farbror Peckas handelsbod/diversehandeln det kan man kalla julkalender det !!

2008-11-23 @ 19:45:06
Postat av: sandra

du får ta och komma hit och stanna ett par dar :) puss

2008-11-23 @ 20:03:03
URL: http://eskl.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0