onsdag igen..

så var det onsdag igen. jag och Rebecca har blivit så duktiga så vi simmar en gång i veckan (än så länge ) på morgonen mellan 07:15-08:15 :D



varit på skolan och vi har hållt på med injektioner osv., ( dock inte på varandra) :P

känner att julstressen redan börja krypa lite i en. beställde mamma och jennifers julklapp igår så slipper jag göra allt sista minuten.  jag vill så gärna börja julpynta!

lillasyster jennifer ska komma förbi någon dag så ska vi baka pepparkakor och dricka lite glögg. får se om det är några fler som hakar på. ska även göra ett pepparkakshus. men vet inte vad än.
tidigare har jag gjort en volvo 740,en polarvagn och ett 8 kantigt hus och tomtens hus. undra vad det blir iår? :D

Kommentarer
Postat av: Therése

förra året gjorde jag pepparkaksvolvo året innan ett korthus och året innan de ett höghus :) jag vet inte heller vad jag ska göra iår, brukar googla men finns aldrig nå bra :P

2008-11-19 @ 18:29:30
URL: http://theresenorlin.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag är på :) om jag inte jobbar vill säga, fick några dagar idag :)

2008-11-19 @ 22:17:39
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0