The big town.

yes då ska man till umeå idag och handla julklappar så det är klart! ;)  jag och mamma åker till den stora staden kl 07:10 idag.  kanske ska träffa Ida idag om hon hade tid. saknar henne :(  min borga-brutta. vi hade så roligt:)

var till optikern i tisdags och fick domen: jag skulle få glasögon. behövde styrka  +1,5 på varje öga. det vill säga att jag är jävligt långsynt:P ja iaf och skulle få glasögonen om en vecka. men vips på 2 dagar så ringer dom och dom är klara. så nu har jag mina "flaskbottnar" . ganska fina faktiskt.


  jao det funka väl..


Våran säng kom i förrgår:D wiiee äntligen en dubbelsäng:)




lite kort sen min och jennifers pepparkaksbakning



våran säng:)   julbäddad och klar:)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fan vad snygg du vart i glasögonen :) Hade ni kul i Umeå idag? Hade tänkt kommaa över, men jag vill inte smitta er :/ är verkligen inge pigg :/

2008-11-29 @ 17:52:48
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/
Postat av: Moster Emma

1. Brillsen var snygga. Dom passar dig... :)

2. Pepparkakorna var också snygga, dom skulle passa mig... ;)

3. Kul att du lägger ut bilder! Och jeeeesus vad Jennifer har blivit stor, snart är hon ju lika gammal som du. :D

2008-11-29 @ 21:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0