äntligen älskade fredag.

Äntligen har dagen D kommit :) klev upp tidigt imorse för att packa (sprang till tvättstugan i sista minuten igår kväll och körde 4 maskiner)  så nu har jag kläder till helgen. gjort en lååång lista på vad jag ska handla på Ikea. jädrans vad jobbigt att släpa med sig hem.. men underbart att få plocka upp allting sen :)

IDAG KOMMER JAG HANNAH :)


satt och tittade på the voice som jag brukar göra på morgonen. dom hade en stand up komiker från australien. rolig kille:)
dom hade ett sverige test på honom. och en fråga vart lite tokig.


the voice  : you know jesus father, no his stepfather. ... he.. osv..
stan up komikern: omg does jesus have a stepfather?!
     - massa garv-

svaret på frågan var iaf: ikea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0