Förkyld.. IGEN

det kan inte vara sant.. hade nästan precis blivit kvitt den första förkylningen som höll i sig nästan 3 veckor.  tro inte på fan att  förkylningsbaskeluskerna angriper mig igen.. huvva.. men jag har lovat hannah att komma. även om jag så låg i koma skulle jag ta mig ner dit. så är det.  Lisa är också hemma idag. har väl smittat ner henne kanske.  så ingen skola idag. bara hemma och kurera sig!

ingen ork i kroppen men måste tvätta så jag har nå kläder.. har inte orkat. bläh.. sen ta ut pengar och sen hämta resväskan. vart ska jag få den orken ifrån? .. :S  det ordnar sig..

syns imorgon Hannah:)

ska ta massa kort i härnta som jag ska lägga upp:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0