du kommer med solsken till mig

Äntligen har jag som fått sova ut. underbart. men skulle kunna lägga mig en stund till också men jag vill inte sova bort hela dagen heller.

vaknade 10:30 lagomt glad, kom på att ja just ja hjärtat kommer hem på lunch snart och vart ännu mer glad :D

tji fick jag. kollade telefonen där jag fått ett sms från hjärtat: jag kommer inte hem på lunch idag, har blivit bjuden på laguna idag puss..

SUCK!  mitt leende försvann lika fort som det kom..  ska försöka hitta något annat som kan göra mig glad ( till älsk kommer hem såklart)  det är strålande sol ute så ett strålande sken i ansiktet kanske får upp leendet igen? :)

Kommentarer
Postat av: Hannah

hahaha! :D du är rolig du!

hoppas du haft en bra dag!

2008-09-23 @ 18:05:15
URL: http://hannahjustme.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ja jag gjorde ju det :/ mår ganska skit nu måste jag säga :/ -syndommig-

Men som jag sa igår, man har ju aldrig pengar när det är nått sånt tillfälle :/

Hur är det annars idag?

Kramen

2008-09-23 @ 21:27:12
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0