Högda hela helgen..

Jag blir så fort rastlös. kan inte sitta still en sekund när jag tittar på tv. sitter jag inte och skakar med foten så trummar jag med fingrarna eller pillar på ngt när jag är borta hos folk. hemma däremot sitter jag och hoppar och studsar på min pilatesboll och tycker att det är roligt någon timme sisådär.


idag berättade kristoffer så fint för mig varför dom har uppehåll 2 veckor i älgjakten efter nästa helg.
för älgarna måste få knulla av sig och man får inte störa dom. SURE, som om dom har en inställd timer när dom får pippa eller?   -KLICK-     PIPPA FÖR I HELVETE! PIPPA FÖR LIVET!




LESS... blivit sittandes i högda för andra helgen irad. men nästa helg jobbar jag så då blir jag hemma och kristoffer får åka upp själv och jaga och vara i Högda. måste börja hitta på ngt med min famlij också någon gång...


Fick 3 paket i veckan med kläder jag beställt:) skiit fina:) långa leggings,skjortklänning typ, lila klänning, randig tröja, jeans,tunika osv osv. hela kalaset gick väl på lite mer än en tusenlapp köpte en tröja till kristoffer också... älskar att handla på rea <3  


rea+internetshopping=Fynd




Kommentarer
Postat av: Hannah

åh! har du en såndär boll :) är det nåt du rekommenderar? /prupp o fis hejdå

2008-09-14 @ 21:39:19
URL: http://hannahjustme.blogg.se/
Postat av: jeanette

lite bilder i bloggen tack :)

2008-09-15 @ 14:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0