Huvudvärk

har haft konstant ont i huvudet idag. vet inte om det är för att jag är påväg att bli sjuk eller ngt. Har köpt en födelsedags present åt Julia, Kristoffers yngsta syskon. hon fyller 13. hon blir en stor tjej nu :D

Sov hos jenny inatt. var mysigt men man får inte så mkt sömn när det är 4 barn hemma hos henne. men dom är så mysiga så det gör ingenting;)

Imorgon ska jag överraska kristoffer och komma upp till han i Högda.  Han vet ingenting :D  ska åka med hans syster Cilla upp på eftermiddagen. jag hoppas han blir glad :)
Så imorgon lämnar hon sin vovve Tiger hos mig tills hon slutar jobba:) 

vi har planerat våran förlovning nu och den blir nästa helg uppe i Högda eftersom kristoffer tycker om det stället så mkt och jag tycker det är super mysigt där.  så vi åker upp på fredag när han slutat jobba, förlovar oss och sen kommer Eva och Brynolf och resten av hans familj upp. helt ovetande ( förutom Cilla,hon vet)  så ska vi bjuda på champagne och berätta:)  har en skumpa jag fick i julklapp när jag jobbade på hotell Borgafjäll i vintras, väl lagrad och go :) så varför inte bjuda på den?

 kan det bli bättre?


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Grattis! Å gud vad ni gör det mysigt, det gjorde inte vi, men jag är lika glad ändå... Hoppas det blir underbart! Puss

2008-09-04 @ 20:44:50
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/
Postat av: Hannah

passar på att GRATULERA nu gumman! är så glad för din skull :) hoppas ni får en superhelg! och du, lägg ut en bild på karln din så man får se hur han ser ut ;P

GRATTIS GRATTIS GRATTIS! :DDDD

2008-09-04 @ 21:07:30
URL: http://hannahjustme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0