I huvudet på Josefin

hmm. lät ganska bra. man kanske ska ta och starta ett eget program. men folk säger att jag är så konstig så ingen skulle egentligen fatta vad det handlade om ^^ inte jag ens själv skulle kanske veta :S



  

Typiskt mig och Hannah


Usperaspid l Josefin säger:

hej fis.

Hannah säger:
prupp hej

Usperaspid l Josefin säger:

ppptttssss............ det där var en äggmök som jag skckade till dig

Hannah säger:
kaaabooom... pfiiiit min RÄSERRÖKARE!!

Hannah säger:
pffuuuhh... SLAPPTARMEN

Usperaspid l Josefin säger:

uääk

Hannah säger:
mmm luktar bajs

Usperaspid l Josefin säger:

du kanske e lite bajsnödig då

Hannah säger:
jag är nog det. det börjar klämma på nu.

Hannah säger:
men SKIT samma (hehe) hur är det gums?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0