jobbar..

Har delat tur idag.  BLÄH. ska snart tillbaka och jobba... usch mår så dåligt för att jag gått upp så mkt i vikt. så idag har jag bestämt mig för att börja med naturdiet. det smakar helt ok. man håller koll på vad man äter så.. och så sk aju jag och rebecca ut och motionera till veckan så har man tur kan man gå ner lite grann. less på att må dåligt för hur jag ser ut.

sov skitdåligt inatt. somnade inte först strax efter 24. sen vaknade jag flera ggr. vid kl 03:30 hade jag lust att nästan kliva upp... så det blir nog en tidig kväll.

ska börja skriva hur dte går om min bantning om jag går ner någonting och måtta. om man vågar kanske man vågar lägga upp kort på resultaten månaad efter månad ( om det nu händer ngt) haha..



  Såhär känner man sig för fan idag. usch..



Less på one rebublic-apologize?  lyssna på den här versionen. härlig som få..
http://www.youtube.com/watch?v=qaYL6rA8BwI&feature=related




älskar dig Kristoffer, du är mitt allt

Kommentarer
Postat av: Jeanette

jag är glad för din skull, men tycker fortfarande att ni kanske går lite för fort fram. En trea liksom? Jag står för vad jag tycker och sån är jag, det vet du.

2008-09-20 @ 15:57:18
URL: http://jeanettewallin.blogg.se/
Postat av: julia

va taskig hon är! :'( man ser ju på en gång att det är rätt mellan dig och kicke! <3 ni skiner ju upp som solar båda två tillsammans! jag älskar er mina godingar! :) jag tycker det är helt rätt vad ni gör, flytta ihop och förlovning, jag blir så glad för eran skull! :) och hela våran familj josefin, vi tycker verkligen om dig! :) de kommer bli skitbra! :) pusspuss

2008-09-29 @ 18:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0