Längtan

har en längtan av att jag vill göra något med mitt liv. läser om kompisar som är i australien, england osv och jobbar.   vill också göra något sådant. men jag är så blyg eller så ska det vara nu eller aldrig. skulle gärna vilja åka till nya zeeland ( Nelson) och jobba som au pair, för där har jag ju iaf min moster om något skulle hända. Men mest av allt känner jag att jag skulle behöva åka ner till staden som jag skrivit tidigare. jobbigt att sitta i en sån här liten håla när man är van att bo i stan. ska ta någon helg nu efter jag fått lön och åka ner. får se om jag får kristoffer med mig. annars åker jag själv. måste få träffa min underbara vänner. blir troligtvis härnösand-sundsvall. Hinner inte till nyköping i höst. har skola 2 ggr i veckan..

Sitter på youtube och hittar massa gammal musik att lyssna på underbart. tänker på gamla minnen.
tex justin timberlake- cry me a river, eminem- superman

Känner mig så himla nere idag...

Kommentarer
Postat av: Hannah

don't be sad honey, be HAPPY! tänker på dig gums, längtar på dig!!!

2008-09-19 @ 17:55:07
URL: http://hannahjustme.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Men gumman! hoppas det vart lite bättre på vår miniragg på "staden" :) Ses imorgon på jobbet.. kram

2008-09-19 @ 21:42:34
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Och ja, vi såg ju hur det gick..

2008-09-19 @ 23:33:44
URL: http://jeanettewallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0