Måndag

Jadu jeanette. lite svårt att ta kort när man inte har någon kamera. ska kolla om jag kan börja ta med mobilen och leta fram sladden så man kan ladda upp dom..

idag sov jag länge! :P halv elva klev jag upp. var inge pigg. förkylningen vill inte släppa. duschade och gjorde mig klar och gick ner till mamma en sväng. var alldeles yr när jag gick ner till henne genom byn. så folket i dorotea fick sig säkert ett gott skratt ^^

 nu ska jag iväg till Rebecca och dricka några vinglas med henne , ja det är måndag  jag vet. men jag är faktiskt ledig och då får man göra sånna saker ;P 


älskar dig kristoffer <3

Kommentarer
Postat av: Hannah

hmmm.. vad är för smyg-alkis fasoner du håller på med? hehe :P håller med jeanette, bilder tack!!

2008-09-15 @ 22:07:26
URL: http://hannahjustme.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Fasiken vad roligt vi hadde :) å vad alla ska vara avis, som måste upp å jobba om bara några timmar :)

Det här måste göras om :)

2008-09-16 @ 04:33:35
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0