Regn...

hatar när det regnar.. 

gick tidigare från jobbet idag, skulle till Ulla-Märta för att knäcka till ryggen och få massage. underbart!  och den människan är guld värd   fick bort 2 låsningar och massa knutar. känner mig som en ny människa :)

Sov hos mamma natten som var för det är så ensamt när kristoffer är borta. var mysigt att få lite tid och en övernattning hos mamma nu när man är där så sällan.

Känner att det kanske är dags att ta en tur söderut iår igen. Behöver en liten dos av storstan några ggr per år när man är fast här uppe. Är ju trots allt storstadsbo in i själen och kommer alltid längta tillbaka till stan..

Kommentarer
Postat av: Hannah

hej gumman! klart du ska ta en tripp neröver :P hälsa på mig tycker jag!!! kul att du skaffa en blogg! kramen

2008-09-02 @ 22:20:00
URL: http://hannahjustme.blogg.se/
Postat av: jennie

skojj me fölovning, jag å min fredrik ha vare förlåvad i snart 1,5 år:D /kusin jennie

2008-09-03 @ 19:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0