Skolan

Bläh.. suttit i skolan från kl 9 imorse till strax efter kl 14. fick dock slutade tidigare men jag blir ju så rastlös. skruvar och vrider på mig konstant. och så har vi ju dom 2 som har barn. har hört 20 % av det min lärare Rolf sagt idag.. -less-
Idag har vi gått igenom celler.. olika celler hit och dit.. precis som på biologin i högstadiet. samma sak fast lite mer invecklat. vet inte om jag ska orka plugga ikväll eller om jag ska ta och göra dte imorgon. fått boken som fattades för mig också så jag skulle kunna komma igång så ligger lite efter men jag är inte ensam. jag tänker inte känna någon panik. jag har hur lång tid som helst på mig att fixa det här. tar det i min takt. jag är ofta så att kommer det en uppgift som kräver för mycket tänkade osv så skjuter jag ofta ifrån mig böckerna och känner att jag aldrig kommer klara det här.

Har sådan lust att åka till sundsvall/Birsta och handla lite grann:) men ska väl spara lite så kan man åka ner kanske vid jul och köpa julklappar samtidigt?

väntar och väntar på svar om lägenheten. så less på tanten... kanske ska gå dit och hjälpa hon och jobba bort lite kanske? :P

Idag står tacos på menyn:) -mums- 
jag försöker tänka på vad jag äter. börjar ju bli ganska fet. usch.. jag och rebecca ska göra ett ryck och börja gå och simma:) älskar att simma men jag känner mig obekväm att visa upp mig i badräkt balnd folk som bara stirrar och har sig..

Nu har jag och kristoffer har varit tillsammans i ca 3 månader och någon vecka. känns som om vi har varit ihop längre än så iaf. och vi vet ju att dte kommer funka att flytta ihop till en större lägenhet för jag har ju bott här Ända sen vi träffades:P
älskar dig mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vi börjar i nästa vecka :)

Får kolla upp tider och oriser bara, sen ska

midjemåttet justeras :):)

2008-09-17 @ 20:59:13
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/
Postat av: Hannah

haha nu så, nu har du ett alldeles nytt o fräscht inlägg att läsa om!

2008-09-17 @ 22:18:12
URL: http://hannahjustme.blogg.se/
Postat av: jeanette

nu låter jag väl negativ men bara för att man klarar av att bo ihop i 3 månader säger det inte att det alltid kommer vara bra.

2008-09-18 @ 21:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0