ny design :)

tack   therese för den fina designen ! :) du är guld värd :)

idag har  jag varit med mammi och haft kvalitetstid eftersom det blir så långt mellan gångerna. var mysigt:) druckit kaffe och surrat. handlat och hade tänkt städa men så vart det inte.

man karl har äntligen fått jobb så han är så lycklig så:) på datakompisen:)  grattis hjärtat

jeanette har nu åkt till thailand och jag hoppas verkligen att hon får det bra! :) önska att jag vore lika modig som henne, att åka ensam i stora världen och upptäcka och jobba som volontär. :)  vi ska ju göra en tatuering när du komma hem ;)

nu ska jag ta en promenad i det fina vädret och ta en paus ifrån vårdstädandet !





min lilla kusin Nathalie till vänster och min lillasyster Viktoria till höger. :) ( dåligt kort, småbarn har svårt att sitta stilla)   :P

Ängla Pängla på påskafton när vi gick på promenad:)

jennifer   mamma och kristoffer  min faffarn  <3

Kommentarer
Postat av: Hannah

Gud jag är avis på din design din pruppfia!:P Det vart jättefint :)



Gud vad lik du är Viktoria föressten.. första gången jag ser henne.

2009-04-21 @ 18:04:42
URL: http://hannahjustme.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Det är i Internet Explorer som den där extra grejen syns.. om man kollar i mozilla så syns det inte :D

2009-04-21 @ 18:11:47
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0