hotell, dricka och tårta

igår var jag och Therese och fikade på Görans, det var mysigt och trevligt. var som ett tag sen vi träffades och förstår inte varför det blir så ibland :S man bara tappar folk som man verkligen tkr om att umgås och prata med.

i förrgår körde jag och R ett pass på crosstrainern så svetten spruta åt alla håll. vi ska upp igen imorgon, och sedan blir det hotellet på kvällen:)

på söndag kommer min karl ett år närmare till gubbe:P  mohaah själv är man fortfarande ung och fräsh ;P
vilket rethumör jag är på idag x-P

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hälsa gammgubben din grattis från Pitt-i-Hannah ;D

2009-02-06 @ 23:24:11
URL: http://hannahjustme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0