im apologize..

till dig Hannah, men du vet hur jag är.  och jag ger mig fan på att du ska komma också. detta inlägg är tillängnat dig;)

kommer du ihåg när jag bodde på kastellgatan i härnösand? vad vi gjorde? grannen, vill helst inte säga mer än så:P

stadsfesten med spindelgången i sten trappan vid hundskitsbacken?
du och patrik br***in?  da**y? :P

dagen efter stadsfesten och jag ringde dig tidigt på morgonen och sen  när vi var på donken och jag tyckte att det kändes som om jag var i en glaskupa när jag pratade?

när vi skulle "byta strumpor" när vi var på klassresa i tyskland, polen och tjeckien i 9an? 

när vi lärde känna varandra och åkte madrass i trappen hemma hos mig och byggde en koja och spela uno?

finns mycket vi gjort tillsammans och därför vill jag att du komma upp och hälsa på mig nu. sist  kom jag ner så nu är det din tur :)  spela roll om ja fyller år eller inte. Kom hit :)
 undra hur vi skulle leva våra liv nu om jag inte pratat med dig den där dagen och frågade om du ville hitta på något någon dag med mig?!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Om inte du frågat mig det den dagen så skulle mitt liv ha varit värdelöst! Och tråkigt! Inget skulle ha sett ut som det gör nu...



2009-02-20 @ 16:02:41
URL: http://hannahjustme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0