diabetessnurr och benskörhetsymtom i huvudet

jaa.. jag ligger efter en hel del i skolan och hoppar runt mellan olika kurser..


har pluggat om diasbetes några timmar nu och ska försöka vila en stund. blir slut i huvudet ( har aldrig varit bra i skolan)
 så när man försöker slappna av så kommer allt man nyss läst om , går inte att koncentrera sig på annat nej nej.. samma sak när jag skulle lägga mig igår.. då hade jag benskörhet och alla symtom och behandlningar som snurrade runt.

fyller 21 om prick 2 månader och jag vill göra något speciellt men jag vet inte vad... vill ha en fin middag eller bara åka bort över helgen och mysa, åka skidor och dricka vin typ med vänner.. men både pengar och fantasi sätter stopp just nu..

snälla kom med förslag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0