Fredag igen

är trött som bara den.. vill bara  sova men jag måste försöka hålla mig vaken iaf.
 det den gubben som delar ut tidningen kan jag bli galen¨på. låter som om han släpper ner en hel atombomb i brevlådan på morgnen. vakanr varje gång...

idag har jag ocg R varit och fyndat lite på rean på nennaz:) var mycket för en gång skull. annars brukar det vara några enstaka plagg som reas ut.

ikväll ska vi kanske ner till J och K och umgås lite med dom.
och imorgon kommer mammi med familj och ska äta tacos hos oss och spela lite spel:D

ne nu kanske man ska fundera på att göra middag..

Kommentarer
Postat av: Hannah

Tack! :)



Hahaha, ja men det är just för mina "gummiben" som jag tränar! Eller vad var det du sa? Limpor? :D Haha

2009-01-23 @ 22:36:45
URL: http://hannahjustme.blogg.se/
Postat av: Hannah

haha sorry gumman! mina lår ska BORT! heheh :P

2009-01-24 @ 11:41:04
URL: http://hannahjustme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0