nytt år, nya tag

igår hade vi jättretrevligt nere  hos J och K :) spelade ett apel jag fick av moster E i julklapp som heter cranuim. ett spel som jag starkt rekommenderar!  det innehåller allt! charader, rita och blunda, göra figurer av lera, nynna och sjunga och frågesport!  skålade lite mousserande och sen tittade vi på raketerna. vart lite besviken. var inte så spec mkt.  skönt att man är en av dom som var nykter igår:P  undra hur de flesta mår:P


har skaffat mig ett "nyårslöfte" eller vad man ska kalla det. får se om man kan klara av det..


här är liite bilder från kvällen iaf

  min limbo  skål och gott nytt år!   kvällens bästa charad, K som sjöhäst !
 K som nasse i nalle puh 

vart lite suddiga, men ändå:)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0