slut på denna vecka också

får se vad nästa vecka har att bjuda på, om man får jobba lite kanske. blir tråkigt att bara sitta hemma.
imorgon ska jag och R fara och simma om jag inte nu åker på jobb vill säga, är jätteskönt att simma på morgonen :)

har ju fuskat igår och åt godis... jag som inte skulle äta det.. men eftersom både jag och K har varit duktiga hela veckan så vart det som en belöning:P
 men icke mer!

imorse tittade jag på one tree hill igen. tar fasiken tid att ta sig igenom alla säsonger. är bara på skiva 2 av 6 på säsong 2... kommer väl vara klar när jag är närmare 65 år gammal..

är sugen på att tatuera mig.. men blir aldrig av.. tror jag ska önska mig det i födelsedags present, kan ju alltid hoppas att man får ett litet bidrag till en tatuering iaf. har en bild på den som jag vill ha iaf.


 tråkigt inlägg men jag skrev ju iaf.  see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0